Po trzech tygodniach emisji docu-crime telewizji Polsat
"Malanowski i partnerzy" śledzi średnio 1,53 mln widzów. Serial zapewnia stacji 14,58 proc. udziału i trzecią pozycję na rynku.
Lepsze wyniki w paśmie serialu notują TVP1 i TVN.
"Modę na sukces" ogląda 3,3 mln osób (31,61 proc. udziału w rynku), "Rozmowy w toku" mają zaś widownię na poziomie 1,95 mln widzów (18,46 proc.). Za Polsatem z widownią na poziomie 570 tys. widzów i 5,4 proc. udziału w rynku jest Dwójka - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W komercyjnej grupie docelowej (16-49) przewaga Jedynki nie jest tak znaczna (21,91 proc. udziału). Druga pozycja przypada TVN (19,04 proc.). Polsat dzięki emisji
"Malanowski i partnerzy" ma 17,5 proc. udziału w rynku.