Gru, Lucy, Margo, Edith i Agnes witają nowego członka rodziny, Gru Juniora, który zamierza dręczyć swojego ojca. Gru stawia czoła nowemu nemezis w postaci Maxime Le Mal i jego dziewczyny Valentiny, a rodzina jest zmuszona do ucieczki.
Trzynastoletni Zak wyrusza w pełną wyzwań podróż, aby odnaleźć zaginionego brata bliźniaka Kyle'a. Towarzyszą mu babcia NaïNaï, wojowniczka Indiana i Wowo – futrzak zamieniony za sprawą magii, a kluczem do sukcesu może być zaczarowany jadeitowy kamień.
Pewien rozpieszczony kocur wpada w wir szalonych przygód, podczas których zostaje zmieniony w papugę, rozkosznego szczura, nieporadnego karalucha, a nawet psa i orientuje się, że wcale nie jest pępkiem świata.
Agentka FBI zostaje przydzielona do nierozwiązanej sprawy seryjnego mordercy sprzed lat. Odkrywa dowody na okultyzmu i swoje osobiste powiązanie z zabójcą.
Pod wpływem nagłego impulsu Andrew Blake podejmuje pracę lokaja we francuskim dworku. Jego życie wywraca się do góry nogami, gdy musi poradzić sobie z ekscentrycznym zachowaniem właścicielki oraz innymi członkami jej personelu, którzy zaskakują osobliwymi zwyczajami i wybuchowymi charakterami.
Gru, Lucy, Margo, Edith i Agnes witają nowego członka rodziny, Gru Juniora, który zamierza dręczyć swojego ojca. Gru stawia czoła nowemu nemezis w postaci Maxime Le Mal i jego dziewczyny Valentiny, a rodzina jest zmuszona do ucieczki.
Pewien rozpieszczony kocur wpada w wir szalonych przygód, podczas których zostaje zmieniony w papugę, rozkosznego szczura, nieporadnego karalucha, a nawet psa i orientuje się, że wcale nie jest pępkiem świata.
Młody orzeł Dzióbek, wychowany przez kury w Kurnikowie, marzył o lataniu jak prawdziwy as przestworzy. Po przypadkowym zniszczeniu wioski ucieka do Skrzydłowic, aby nauczyć się latać i dołączyć do elitarnego Orlego Patrolu.
Grupa młodych aktywistów dewastuje centrum handlowe, nagrywając wszystko by opublikować w sieci. Zostają jednak uwięzieni wewnątrz budynku i muszą stawić czoła obłąkanemu ochroniarzowi, który na nich poluje.
Weteran wojenny postanawia zbudować kolonię na nieurodzajnych wrzosowiskach jutlandzkich. Uzyskując zgodę króla, jego wrogiem staje się lokalny właściciel ziemski.