Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Atlantic
Warszawa, Chmielna 33
Repertuar dla kina Atlantic jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Grupa ministrantów, rozczarowanych obojętnością Kościoła, postanawia działać na własną rękę. Zakładają podsłuch w konfesjonale, by poznać sekrety sąsiadów i wymierzać sprawiedliwość według własnych zasad. Ich misja szybko wymyka się spod kontroli.
Legendarni Czterej Jeźdźcy łączą siły z grupą młodych, zbuntowanych iluzjonistów, by dokonać zuchwałej kradzieży bezcennego diamentu i pokrzyżować szyki międzynarodowej organizacji przestępczej.
Portret literackiej ikony XX wieku, której życie i twórczość wciąż inspirują i poruszają kolejne pokolenia. Agnieszka Holland podąża śladami Franza Kafki, budując z najważniejszych momentów jego życia niezwykłą mozaikę.
Po latach nauczania w Rzymie nauczyciel Michele Cortese zaczyna pracę w małej szkole znajdującej się w Parku Narodowym Abruzji. Jednak władze z powodu braku zapisów planują zamknąć placówkę.
Energiczna opowieść o grupie nietuzinkowych tancerzy – Fagbo, Pokko, Lightera, Movementa, Colosa i Poppy'ego – którzy żyją dla swojej sztuki i sprzeciwiają się oczekiwaniom społeczeństwa. Ich świat zostaje wywrócony do góry nogami, gdy matka Fagbo zapada na ciężką chorobę, a on sam desperacko potrzebuje pieniędzy. Trudna sytuacja zaczyna zagrażać ich więzi i marzeniom. W miarę jak rosną poświęcenia i wystawiana jest na próbę ich odporność, muszą zmierzyć się z pytaniem, co naprawdę oznacza walczyć o miłość, tożsamość i przyszłość w Nigerii.
Film-esej stworzony przez kongijskiego artystę wizualnego Sammy'ego Baloji, który bada kolonialną historię i ekologiczną rolę Demokratycznej Republiki Konga. Obraz łączy osobiste świadectwa z lat 1910–1950 dwóch naukowców – kongijskiego agronoma Paula Pandę Farnanę i belgijskiego urzędnika kolonialnego Abirona Beirnaerta – z współczesnymi ujęciami lasów deszczowych i opuszczonych budynków kolonialnych. Narracja obejmuje trzy segmenty, z których każdy oferuje inną perspektywę na dziedzictwo kolonialne i jego wpływ na środowisko.
Dwaj młodzi bracia przemierzają Lagos ze swoim dawno niewidzianym ojcem podczas kryzysu wyborczego w Nigerii w 1993 roku. W trakcie tej podróży odkrywają ogrom miasta i codzienne zmagania ojca, a narastające niepokoje polityczne zagrażają ich powrotowi do domu.
Młoda Nana pozostaje na wulkanicznej rodzimej wyspie, podczas gdy wszyscy inni wyjeżdżają. Jej chora matka, Nia, odeszła po jej narodzinach. Nana, wysłana na leczenie gorączki u podnóża wulkanu, trafia do świata na pograniczu snu i rzeczywistości. Kilka lat później, już jako nastolatka, ponownie spotyka swoją matkę. To powoduje, że Nana mierzy się z przeszłością, teraźniejszością i przyszłością.
Z metropolii Chartumu pochodzi pięć postaci: urzędnik państwowy, uliczna sprzedawczyni herbaty, wolontariusz komitetu oporu i dwóch uliczników, którzy poszukują wolności. Ich losy w nieoczekiwany sposób splatają się poprzez animowane sny, rewolucje uliczne i wojnę domową.
Podziemny świat afrykańskiej społeczności migrantów w Kairze. Napięcie między różnymi grupami narasta z każdym dniem, wszystko to dzieje się na oczach Aishy somalijskiej opiekunki.
Akcja dzieje się w roku 2093 w fikcyjnym państwie o nazwie Umata, w którym po wielkiej wojnie technologia została zakazana lub silnie ograniczona, a dawne królestwa odrodziły się pod nową postacią. Głównym bohaterem jest młody filmowiec Kuve, który przybywa do Umata, aby udokumentować skutki wojny bez użycia sztucznej inteligencji (AI) – "tylko rękoma, oczami i sercem".
Gaël Kamilindi miał zaledwie pięć lat, gdy jego matka, Didy, zmarła. Wspomnienia o niej zatarły się w zgiełku wojen domowych, ludobójstwa i epidemii AIDS, które dotknęły Burundi i Rwandę, a także jego de facto wygnanie do Szwajcarii. Po trzydziestu latach Gaël postanawia ponownie otworzyć karty swojej historii rodzinnej i wyrusza do Rwandy, by spotkać się z ludźmi, którzy znali jego matkę. Poprzez ich wspomnienia i materiały archiwalne, film kreśli portret Didy oraz całego pokolenia rwandyjskich kobiet, które przetrwały najgorsze momenty w dziejach kraju.
Opowieść o władzy, ambicji i przeznaczeniu, osadzona w fikcyjnym królestwie. Oparta na "Makbecie" Williama Szekspira. Dani Kouyaté wykorzystuje klasyczną strukturę tragedii, by stworzyć uniwersalną przypowieść o żądzy dominacji i moralnym upadku, która odnosi się zarówno do historii kontynentu afrykańskiego, jak i z aktualnymi realiami politycznymi.
Historia Anity, tancerki i aspirującej piosenkarki z Kigali, która po odbyciu kary więzienia wraca do życia artystycznego. Po powrocie dowiaduje się o nagłej śmierci swojego chłopaka, Serge'a. W okresie żałoby Anita znajduje pocieszenie w spędzaniu czasu z Shemą, najlepszym przyjacielem Serge'a. Ich relacja staje się skomplikowana, gdy zaczynają zmagać się z pytaniem o lojalność i pożądanie. Anita stara się zdystansować od Shemy i całkowicie poświęcić się swojej muzyce.
Historia dwóch kuzynek, Sandry i Mariany, które po latach spotykają się ponownie, aby stawić czoła duchom przeszłości. Ich spotkanie budzi nie tylko wspomnienia, ale także nadprzyrodzone siły, które nie chcą zaakceptować ich ponownego zjednoczenia.
Khalilou to młody student, którego matka zachorowała na raka w związku z zabiegami depigmentacji, które mają na celu rozjaśnić skórę. Po tym doświadczeniu, w wyrazie protestu i niezgody, postanawia potępić niebezpieczne kanony piękna. W tym celu przebiera się za Leilę i bierze udział w konkursie "Miss Studentek" – konkursie, w którym dominują kobiety o jasnej karnacji. Chce w ten sposób pozwolić zaistnieć młodym kobietom o ciemnej karnacji.
Dane, kierowca pracujący dla humanitarnej organizacji pozarządowej w N'Djamenie, prowadzi spokojne życie wraz ze swoją młodą żoną Delphine, która spodziewa się dziecka. Aż do dnia, w którym potrąca Younousa, 9-letniego chłopca wracającego ze szkoły. Zabiera chłopca do szpitala, a kiedy następnego dnia wraca, aby sprawdzić jest stan zdrowia, odkrywa, że dziecko nie żyje. Rodzice Younousa żądają pięciu milionów franków CFA za śmierć syna. Kwota ta stanowi "diyę", czyli cenę krwi. Dane musi ją zapłacić, bo w przeciwnym razie w akcie zemsty zostanie zabity członek jego rodziny.