Sydney Sweeney zarzuca hipokryzję swoim krytykom

Variety / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Kontrowersyjna+reklama+myd%C5%82a+Sydney+Sweeney.+Co+o+tym+m%C3%B3wi+gwiazda-162552
Sydney Sweeney zarzuca hipokryzję swoim krytykom
źródło: Getty Images
autor: Emma McIntyre
W ostatnich tygodniach Sydney Sweeney nie schodziła z nagłówków za sprawą kampanii marki American Eagles. Wcześniej aktorka reklamowała też inny produkt: mydło z dodatkiem wody po swojej kąpieli (więcej przeczytacie TUTAJ) – w obu przypadkach cały pomysł był szeroko komentowany. Gwiazda zabrała głos na temat jej publicznego odbioru i krytyki, jaka na nią spadła.  

Sydney Sweeney zabiera głos. Co powiedziała o kontrowersyjnej kampanii?



Ważne jest, aby mieć rękę na pulsie, wiedzieć, co mówią ludzie, ponieważ wszystko jest rozmową z publicznością – stwierdziła aktorka w wywiadzie dla The Wall Street Journal.

Sweeney opowiedziała też więcej o krytyce, jaka dotknęła reklamę jej mydła. Przyznała, że dostrzega hipokryzję w zachowaniu osób wypowiadających się negatywnie. – To głównie dziewczyny komentowały ten temat, co wydało mi się naprawdę interesujące. Ale wcześniej to im podobał się pomysł z wodą po kąpieli Jacoba Elordiego – zwracała uwagę. Gwiazda przypomniała, że po premierze głośnego filmu "Saltburn" w reżyserii Emerald Fennell w Internecie popularność zdobyły świeczki zapachowe inspirowane jedną ze scen, w której popularny aktor kąpie się w wannie.

Sydney Sweeney w kampanii marki Dr. Squatch promuje swoje mydło "Sydney’s Bathwater Bliss"

Jeszcze więcej kontrowersji wzbudziła kampania z udziałem Sweeney dla marki American Eagle. Aktorka stała się twarzą cyklu reklam z hasłem "Sydney Sweeney has great jeans". Zdanie, a także wydźwięk klipów w oczywisty sposób nawiązuje do gry słów z słowem "genes". To właśnie fraza "wspaniałe geny" została podstawą krytyki niektórych komentujących. Ich zdaniem w ten sposób reklama zakłada gloryfikowanie jednego typu urody i koloru skóry, powielając dawne uprzedzenia. O swoich odczuciach dotyczących reklamy wypowiedział się m.in. dyrektor komunikacji Białego Domu Steven Cheung (więcej TUTAJ). Sweeney jeszcze nie komentowała publicznie medialnej wojny, która rozpętała się przy okazji tej kampanii.

"Americana" – nowy film ze Sweeney



Teraz na ekrany amerykańskich kin wchodzi film "Americana", pełnometrażowy debiut Tony'ego Tosta, showrunnera drugiego sezonu serialu "Poker Face". W głównej roli wystąpiła Sweeney; partnerują jej: Paul Walter Hauser, Halsey i Eric Dane.

Punktem wyjścia dla fabuły jest artefakt należący kiedyś do rdzennych mieszkańców Ameryki. Teraz w jego posiadanie chce wejść cała masa ludzi. Wśród nich jest kelnerka (Sweeney) mająca wielkie marzenia. Ten artefakt ma pomóc jej w ich realizacji. Ale wcześniej musi go zdobyć. W tym celu prosi o pomoc weterana (Hauser). Chętnych na skarb jest jednak więcej...

Zwiastun filmu "Americana"