"Assassin's Creed Shadows" z efektownym zwiastunem rozgrywki!

Ubisoft / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Ubisoft+przedstawia+efektowny+zwiastun+rozgrywki+z+%22Assassin%27s+Creed+Shadows%22-156029
"Assassin's Creed Shadows" z efektownym zwiastunem rozgrywki!
"Assassin’s Creed Shadows" jest tytułem, który dla wielu jest spełnieniem marzeń - wreszcie Ubisoft zabiera nas do Japonii, kraju, o którym fani serii od dawna marzyli, żeby był miejscem akcji w jednej z części. Podczas wczorajszego Ubisoft Forward wreszcie otrzymaliśmy możliwość zobaczenia, jak gra wygląda w akcji.



Pokaz rozgrywki zaczyna się od jednego z dwóch protagonistów, Yasuke, który trafia do Fukuchiyamy. Jego masywna sylwetka i ciemny kolor skóry wyróżniają się na tle mieszkańców małej wioski, co jest odzwierciedlone w ich reakcjach - mieszkańcy oglądają się za nim, przystają, żeby się przypatrzeć, a jeszcze inni po prostu kłaniają się wielkiemu (dosłownie) samurajowi. Jeśli zastanawialiście się wcześniej "Czy w Assassin’s Creed Shadows da się pogłaskać pieska?", to odpowiedź również znajduje się w tym zwiastunie rozgrywki - można, jak najbardziej, jeszcze jak! Jednak sprawy w wiosce szybko eskalują i ta sama ręka, która chwilę wcześniej czochrała głowę Shiba Inu, kilka chwil później roztrzaskuje pancerz i czaszkę przeciwnika. Jest krwawo - tak krwawo w serii chyba jeszcze nie było. Yasuke to wojownik stawiający na ciężki oręż, który jest w stanie niszczyć pancerze przeciwników, które dosłownie rozpadają się na oczach gracza jak skorupki od orzechów włoskich, a efektowne finishery potrafią potraktować głowy wrogów jak piłkę od baseballa.



Nowy silnik Ubisoftu świetnie sprawdza się w akcji, co widać nie tylko po wspomnianej scenie walki - cinematic na silniku gry z Naoe i Yasuke, który pojawia się po tym starciu, doskonale obrazuje, jak duża różnica jest między tym tytułem a "Outlaws", jeśli chodzi o oprawę graficzną. Twarze dwójki bohaterów poruszają się znacznie bardziej naturalnie, mniej jest tu przysłowiowego "drewna". Co ciekawe, w grze możemy wybrać, kim chcemy rozegrać daną misję - czy chcemy to zrobić z ukrycia, wcielając się w Naoe, czy może też rozwiązać to, wchodząc do danej lokacji razem z drzwiami i futryną. W przedstawionym na prezentacji wycinku rozgrywki Ubisoft skupił się jednak na bardziej dyskretnym podejściu.



Widząc ten gameplay, aż trudno uwierzyć, że do tej pory poprzedni skrytobójcy w serii nie potrafili robić takich rzeczy jak czołganie się wśród traw, eliminowanie źródeł światła (mocny vibe "Splinter Cella", którego zabrakło wczoraj na konferencji) czy też zaciąganie przeciwników za szyję w ustronne miejsce, żeby tam dokończyli żywota. Tak bardzo assassynowej gry w serii nie było już od dawna, i myślę, że nawet najbardziej nieprzekonani do tej odsłony zmienią zdanie po tej zapowiedzi.



"Assassin’s Creed Shadows" zadebiutuje 15 listopada tego roku wyłącznie na konsolach obecnej generacji oraz na komputerach PC.

Zobacz zwiastun "Assassin's Creed Shadows"



Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones