Na targach filmowych AFM potencjalnym dystrybutorom prezentowany jest najnowszy film
Terry'ego Gilliama "The Zero Theorem". Prezentacji towarzyszy nowe logo. Prezentuje się ono tak:
(kliknij, aby zobaczyć w całości)
Dla fanów
Gilliama grafika będzie wyglądać znajomo, jak wykazuje strona internetowa Bleeding Cool. Tło przywodzi bowiem na myśl jeden z bardziej znanych filmów reżysera
"Brazil" zarówno w wykorzystaniu siatki jak i chmur.
Akcja obrazu ma się rozgrywać w orwellowskim, korporacyjnym świecie, gdzie "ludzkie kamery" służą jako oczy tajemniczego Zarządu. Leth (Christoph Waltz), mieszkający w zniszczonej kaplicy, pracuje nad rozwiązaniem dziwnego twierdzenia. Od czasu do czasu odwiedza go Bainsley, kusząc bohatera wirtualnym seksem. Innym znajomym Letha jest Bob, genialny syn Zarządu, który zachęca go do dalszej pracy. Okazuje się jednak, że te wizyty to zorganizowana przez Zarząd dywersja, mająca na celu powstrzymanie postępów bohatera.